Head of Department Puan Nurul Iza binti Adnan
Phone 03-26155087
Fax 03-26156450
Email
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

OBJEKTIF
Mengawal Dan Menguruskan Segala Hal-Hal Perkhidmatan Dan Perjawatan Terhadap Semua Pegawai Dan Kakitangan Serta Melaksanakan Arahan-Arahan Dan Pekeliling-Pekeliling Kerajaan Dan Kementerian Kesihatan Untuk Membolehkan Sistem Pentadbiran Hospital Kuala Lumpur Berjalan Dengan Licin Dan Lancar.

VISI

- Memproses Urusan Perkhidmatan Anggota HKL Dalam Jangkamasa Yang Ditetapkan
- Memastikan Anggota HKL Mendapat Perkhidmatan Yang Memuaskan, Cepat & Berkesan
- Memberi Khidmat Nasihat Dan Panduan Mengenai Hal-Hal Perjawatan Dan Perkhidmatan Kepada Individu Serta Organisasi Di Bawah HKL

MISI
Menuju Ke Arah Perkhidmatan Cemerlang Dan Seterusnya Mempertingkatkan Imej Keupayaan Dan Perkhidmatan Ke Tahap Profesional

PERKHIDMATAN YANG DIJALANKAN

- Mengurus perlantikan baru.
- Mengurus pertukaran masuk/keluar
- Mengurus pengesahan dalam jawatan
- Mengurus perlanjutan tempoh percubaan/tempoh perkhidmatan sementara
- Kemasukan ke dalam jawatan berpencen/KWSP
- Mengurus penyelarasan gaji
- Mengurus kenaikan pangkat/pemangkuan tanggungkerja
- Mengurus permohonan semua jenis cuti kecuali cuti rehat
- Mengurus gantian cuti rehat
- Mengurus pinjaman perumahan
- Mengurus permohonan lawatan ke luar negeri
- Mengurus persaraan wajib/pilihan
- Pengurusan Pegawai Kontrak
- Pengurusan Pekerja Sambilan
- Pengurusan CPD-PTK
- Pengurusan borang LNPT
- Urusan tindakan tatatertib

HARI MASA REHAT MASA
ISNIN 7.30 AM - 1.00 PM 1.00 PM - 2.00 PM 2.00 PM - 5.30 PM
SELASA 7.30 AM - 1.00 PM 1.00 PM - 2.00 PM 2.00 PM - 5.30 PM
RABU 7.30 AM - 1.00 PM 1.00 PM - 2.00 PM 2.00 PM - 5.30 PM
KHAMIS 7.30 AM - 1.00 PM 1.00 PM - 2.00 PM 2.00 PM - 5.30 PM
JUMAAT 7.30 AM - 12.15 PM 12.15 PM - 2.45 PM 2.45 PM - 5.30 PM

Go to top